Stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Amy Mairo - WaarBenJij.nu Stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Amy Mairo - WaarBenJij.nu
Stage in Zuid Afrika

9 weken veel leren over de dieren en heel veel leuke tours maken.

Recente Reisverslagen:

03 September 2014

De reis
Amy

Hoi ik ben Amy. IK zit op het Clusius College in Alkmaar en dit wordt mijn 4 jaar van het MBO 4 Diermanagment. NU mag ik een stage naar het buitenland doen en toen koos ik voor Zuid Afrika bij 'The Cango Wildlife Ranch' in Oudtshoorn. De stage heb ik helemaal zelf geregeld en hoop hier veel leuke dingen mee te maken. Ik blijf hier voor 9 weken. Ik hoop dat jullie mijn verhalen leuk gaan vinden. Xx Amy

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1377

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 02 November 2014

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: